Nesrin Bolu

09:17 izzet Güvenilir 0 Comments





















Canım arkadaşlarım,

Ne güzel yazmışsınız, hepsini sırasıyla okudum.
Ben de sınıftaydım. Boykot var denince, biz hemen Kabataş'ta toplanıp Bursa'ya giderdik. Bu sefer biraz farklı olduğunu hissetmişim ki çok acele davrandık. Yanımda yanılmıyorsam Canan vardı veya Belgin. Koşa koşa ana kapıya geldik. Şu an gibi hatırlıyorum, kapıdaki iki asker tüfeklerini ileri doğru uzatarak kapıyı kapattılar.

Çıkış yasak dediler, ben de askerlere alışık olmanın rahatlığı ile herhalde,
benim babam subay bizim çıkmamız lazım dedim ve nasıl oldu, sanki saatler sürdü...
O iki silah geri çekildi ve bize yol verdiler.
Ertesi gün mediko sosyalde ilaç yazdırdık ve meyve filan alıp Kağıthane'ye gittik. Ayşegül'ü gördüğümü hatırlıyorum galiba Erem'de vardı.
Anılarımız bizi o günlere götürdü. Onlar da olmasa sanki biz o günleri hiç yaşamadık.

Sevgiler

You Might Also Like

0 yorum: