Necmettin Ayan 1

03:47 izzet Güvenilir 0 Comments






Arkadaşlar merhabalar
O gün ile ilgili bende bazı eklemeler yapmak istiyorum. Ben rahatsızlığım nedeniyle sabah hastahaneye gitmiştim. Okula geç geldiğimden direkt olarak pembe binaya gittim ve dersten kaçan bazı arkadaşlarla çay içiyorduk. Arkadaşların tutuklandığı haberi gelince otobüslerin yanına gidip sigaralar vermiştik.

Ben ve Vedat, Arif Kod'u göremeyince gidip abisine haber verdik. Abisi akşam eve gittiğinde Arif'i evde görünce çok şaşırmış. Aynı şaşkınlığı biz ertesi gün Arifi okulda görünce yaşadık. Olayların ardından arkasına bakmadan ve bizleri araştırmadan eve gitmiş.

Ertesi gün Taci Mediko'nun kapısında oturmuş bizlere isteyeceğimiz ilaçların listesini veriyordu. Alınan ilaçlar ve meyveler Kağıthane'ye götürdük. Kışla kapısında şarkı söylerken bir arkadaşımızın annesi sert bir ses ile "asıl anarjist bunlar ve dışardalar, benim oğlum içerde" diye askerlere çıkışıyordu.

Hüseyin, bizleri eski günlere götürdüğün için teşekkürler.

Arif bu tür hatıralarımızın kaybolmaması için web sayfamızda bir yer ayırıp ortak anılarımızı toparlamaya ne dersin.

You Might Also Like

0 yorum: